Chat with us, powered by LiveChat
Pomoc
return

Pod adresem http://eplatforma.siemens.pl/ dostępny jest portal udostępniający dokumenty Klientom Siemens Finance Sp. z o.o. Klient jest każdorazowo informowany o wygenerowaniu dokumentu i wystawieniu go na ePlatformie – drogą SMS lub e-maila. Nadawcą wiadomości jest Siemens Finance.

Rejestracja konta w portalu

Po otrzymaniu informacji o pierwszym wystawionym dokumencie można wykonać logowanie za pomocą loginu oraz otrzymanego hasła tymczasowego. Konto klienta zostanie założone automatycznie przy pierwszej próbie logowania. Aby to wykonać, należy zalogować się na stronie głównej w polu „Logowanie do systemu” wpisać swój login oraz hasło domyślne, a następnie kliknąć na ikonę strzałki z boku sekcji.

Warunkiem zalogowania się do ePlatformy jest akceptacja „Regulaminu świadczenia usług na ePlatformie Siemens Finance Sp. z o.o.”. W przypadku braku akceptacji Regulaminu i wylogowania, hasło domyślne przestaje być aktywne i konieczne jest nadanie własnego, unikatowego hasła. Szczegóły dotyczące Resetowania hasła znajdują się poniżej.

Logowanie w portalu (kolejne)

Na stronie głównej portalu w sekcji „Logowanie do systemu” należy podać swój login oraz nadane osobiście hasło, a następnie kliknąć na ikonę strzałki z boku sekcji.

Po zalogowaniu się pokaże się okno z listą dokumentów.

Resetowanie hasła

Aby zresetować hasło należy na stronie głównej w sekcji „Resetowanie hasła” podać swój login oraz adres e-mail powiązany z kontem (w przypadku dwóch powiązanych adresów email należy wpisać ten wskazany w Siemens Finance jako główny), a następnie kliknąć na ikonę strzałki z boku sekcji.

Zostanie do Państwa wysłany e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła. Prosimy postępować zgodnie z instrukcjami w nim zawartymi. Link jest ważny 24 godziny.

Uwaga! Ze względów bezpieczeństwa wymagana jest okresowa zmiana hasła – co 180 dni. W przypadku próby logowania po upływie daty ważności hasła, na stronie pojawi się odpowiedni komunikat.

Podgląd eDokumentów i obrazów dokumentów

Na liście dokumentów należy kliknąć na interesującą nas pozycję – na numer dokumentu lub ikonę lupy.

W zależności od przeglądarki pojawi się okno pobierania pliku PDF, albo otworzy się podgląd PDF – można w tym momencie również pobrać dokument.

Uwaga! Aby móc ponownie zaakceptować Regulamin i przejść do ePlatformy konieczna jest zmiana hasła.